sokongan?nugu?

urm

sokongan?

siapa tulang belakang anda?

ibu kah?

atau ayah?

kawan..?

or ghost?

or Allah?

huh(mengeluh panjang)

saya?

saya ada sepupu,kawan 2 3 orang yang rapat,

kucing semua dah mati(rindu nya kat kamu miaw huhu),

urm Allah dan rasul yah

walaupun tak nampak but at least

yang ini tak boleh lupa

huhu

tak lame lagi boleh lah

bertemu kan ^.^

parent?

eh mane parent ku campak hoho

ah sudah terlupa

yah

mereka sebagai sokongan kewangan dan er…sedikit sayang

done~

mereka tidak layak untuk mendengar luahan perasaan ku

dan tangisan pedih air mata ku

kerana mereka tidak akan peluk ku

dan tidak akan beri kata-kata yang nyaman

biasanya kata-kata keras huhu

bestkan

ni latihan untuk jadikan hati lebih keras dan tahan lasak

ye la

mana mungkin seorang anak yang dari kecil dibelai dan dimanja tanpa kata-kata

kesat dan hilai tawa mengejek

akan jadi lebih matang

sudah tentu mereka

jadi lembek macam jeli kan

yah bertuah sungguh aku

hebat sekali terima kasih kerana beri

along kata-kata semangat (dendam) berupa hina dan nista

along rasa matang sedikit

ya

kepada si pencuri henpon jenama MBI kepunyaan ku

aku maaflkan dikau

tapi di akhirat nanti aku tidak mahu lihat muka kau

aku mahu terus enter heaven(hope so)

buang karen jer menunggu kau kan

i forgive u woman

!

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

